Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze -październik 2024

  • rozwijanie mowy,
  • rozwijanie słuchu fonematycznego,
  • rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter- e, E, a, A ,o, O, m, M
  • zapoznanie ze sposobem wykonania sałatki warzywnej,
  • rozwijanie sprawności fizycznej,
  • rozwijanie zdolności improwizacji wokalnych,
  • wyrażanie własnych obserwacji w ekspresji plastycznej
  • odkrywanie zapisu cyfrowego liczb: 1,2 3;
  • rozwijanie umiejętności liczenia,
  • rozwijanie sprawności manualnej,
  • określanie położenia przedmiotów w odniesieniu do własnej osoby,
  • rozwijanie aktywności badawczej,
  • wyrabianie umiejętności wykorzystania rekwizytu podczas zabaw i tańca,
  • uświadomienie, jakie znaczenie dla każdego człowieka ma zdrowie,
  • zapoznanie z wyglądem i charakterystycznymi cechami trójkąta
  • rozwijanie umiejętności myślenia logicznego i przyczynowo-skutkowego,
  • ćwiczenia narządów artykulacyjnych,
  • opanowanie umiejętności różnicowania głosek,
  • wzbudzenie zainteresowania przyrodą,
  • rozwijanie umiejętności klasyfikowania i przeliczania,
  • nazywanie i kodowanie kierunków,
  • zwrócenie uwagi na pokarmy spożywane przez wybrane zwierzęta
  • rozwijanie koncentracji i pamięci,
  • rozwijanie wiedzy na temat szkodliwości dymu papierosowego.

Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze -wrzesień 2024

- rozwijanie mowy,

- rozwijanie percepcji wzrokowej.

- rozwijanie aktywności badawczej,

- rozwijanie sprawności fizycznej.

- kształtowanie umiejętności uważnego słuchania,

- rozwijanie umiejętności różnicowania, porównywania i określania wielkości przedmiotów,

- rozwijanie umiejętności rozpoznawania zapisu swojego imienia.

- rozwijanie sprawności manualnej,

- dostrzeganie rytmów w otaczającym świecie,

- rozwijanie słuchu fonematycznego.

- rozwijanie umiejętności poruszania się w pobliżu jezdni,

- rozwijanie zainteresowań ruchem drogowym, zachęcanie do jego obserwacji,

- doskonalenie orientacji przestrzennej i spostrzegawczości,

- przybliżenie informacji na temat samochodów specjalistycznych i ich znaczenia dla społeczeństwa

- zapoznanie z figurą geometryczną, jaką jest koło,

- kształtowanie orientacji przestrzennej.

- rozwijanie ekspresji twórczej.

- rozwijanie aktywności muzyczno-ruchowej,

- przybliżenie różnych regionów naszego kraju,

- zapoznanie z mapą Polski.

- rozwijanie orientacji w schemacie ciała drugiej osoby,

- klasyfikowanie przedmiotów według podanych cech

- ćwiczenia narządów artykulacyjnych, opanowanie umiejętności różnicowania głosek.

- wzbudzenie zainteresowania przyrodą,

- wyrabianie umiejętności korzystania z rekwizytu podczas zabaw i tańca,

- rozwijanie umiejętności klasyfikowania i przeliczania,

- nazywanie i kodowanie kierunków